dinsdag 24 november 2009

Herfst mini

Op zondag 8 november zijn we naar het Kralingse bos geweest.
De herfstkleuren waren echt geweldig!
Ik heb er een mini boekje van gemaakt.
De omslag heb ik zelf gemaakt van vilt en vast gezet met een festonsteek (voor ik door had dat die steek zo heet en hoe het werkt, was ik al een uur verder... :)  )
Het papier dat ik gebruikt heb is van K&Company, que sera sera. De paddenstoeltjes zijn van fimo klei gemaakt
De foto's zijn niet helemaal goed van kleur, maar het is zo vroeg donker dat ik pas tijd heb om bij gewoon daglicht foto's te maken als het weekend is, en daar heb ik natuurlijk geen geduld voor :)



 







Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid





4 opmerkingen:

Zena zei

Heel leuk gemaakt. Ook de paddestoeltjes!

Jackie zei

ik vind het een super boekje..
en die 2 paddestoeltjes er aan, zo schattig

Sunny zei

Echt een super leuk boekje....En wat leuk dat het gemaakt is met foto's uit het Kralingse bos...Daar kom ik ook regelmatig!
Groetjes, Sunny

King Woe zei

Wat leuk zeg! Mooi gedaan! Ben benieuwd naar je volgende creaties!