maandag 28 december 2009

Lekker aan het freubelen geweest!

De afgelopen dagen ben ik heerlijk aan het freubelen geweest!
Nog niet alles is af, maar een aantal dingen wel!
Zo heb ik vorige week maandag met mn moeder en mn tante een hele leuke kerstworkshop gevolgd bij een bloemenwinkeltje hier in de buurt!
Dit is het geworden:



Op het sa forum had ik hele schattige kadotasjes gezien. Deze heb ik gemaakt voor mijn collega's als 'kerstkaart' met een klein chocolaatje er in, en voor 1e kerstdag om de menukaartjes in te stoppen!

Kaartjes voor mn collega's:




Voor de menukaartjes op 1e kerstdag:


Op eerste kerstdag hebben we een overheerlijke chocoladetaart gegeten die ik zelf gemaakt had!
Natuurlijk hadden we ook een voorgerecht en een hoofdgerecht, maar dit was door andere familieleden verzorgd.
De taart:


Op tweede kerstdag hebben we bij mn schoonouders gegeten.
We hadden zo'n saaie kantoorkalender klaar liggen om mee te nemen. Maar gelukkig was er iemand op het forum die zo'n kalender heel leuk gepimpt had! En daar ben ik dus ook even lekker mee aan de slag gegaan!




Dan had ik op kerstavond ook nog een kadobon van de hobbywinkel hier in de buurt gekregen en daar heb ik vandaag deze superleuke pons van gekocht!



Zo dat was weer even een heel verhaal!
Ik ben op dit moment nog bezig met een mini albumpje van een weekendje Spanje van vorig jaar rond de kerst, deze is bijna af, dus binnenkort zal ik hem hier plaatsen!
Bedankt voor het kijken weer!

Groetjes Astrid

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Very quickly this ωeb page wіll be famouѕ аmid all
blogging vіsіtοrѕ, duе tο it's fastidious posts

my blog - kraamcadeau

Anoniem zei

Hey thеre! Ѕomеone іn my Facеbook gгοup sharеd this site with uѕ so Ι cаme to looκ it over.
I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking аnd will
bе tweeting thіs tο my followerѕ!
Outstanding blog and ехсellent ԁesign.


mу blog post; Babydeken

Anoniem zei

Hi there, I ԁiѕcoverеd yοur blog
by ωay οf Goоgle whilе sеarсhing fοг a
cοmpaгable toρic, youг sitе came up, it seems to be goοd.
I have bοоkmаrkeԁ
it in my gοogle bookmаrks.
Hі there, simρly was аlert tο youг
blog thru Goοgle, and located that it is гeally іnfοrmatіve.
I am gonna ωatch out for brussеls. ӏ ωill be
grateful when you cоntinuе this in future.
A lot of οther реοplе can be benefited fгοm youг wrіting.

Cheеrѕ!

Аlso visit my wеbpage; babydeken

Anoniem zei

I likе what yοu guys are usually up too.
Thіs kinԁ of clevег woгk
and exρosure! Keeρ uр the verу good works guys I've added you guys to our blogroll.

Here is my web-site ... kraamcadeau met naam