dinsdag 1 december 2009

Scrapweekend!

Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin naar een bungalowpark in Mierlo geweest.
We hebben lekker al onze scrapspulletjes meegenomen en zijn het hele weekend druk bezig geweest.
Ik heb een aantal leuke dingen gemaakt. Zoals deze kerstkrans.

Verder heb ik een geboortekaartje gemaakt voor een collega. Ze is in februari uitgerekend en heel misschien ga ik haar geboortekaartjes maken! Helaas kan ik daar dus nog niks van laten zien...
Ik ben ook nog begonnen aan een soort enveloppenboekje wat ik een keer op het SA-forum heb gezien.
Als deze af is komt ie natuurlijk ook hier te staan!
Zo zag onze scraptafel er uit



Gelukkig is het af en toe ook nog even droog geweest en heb ik wat mooie foto's buiten kunnen maken.







Groetjes Astrid

1 opmerking:

Nicole zei

die krans is mooi geworden zeg. Ik zag hem laatst ook op het forum en wil hem ook gaan maken, maar ik ben bang dat het me aan tijd gaat ontbreken. Die van jou is in elk geval supergaaf geworden!

Groetjes Nicole