maandag 21 december 2009

Sneeuw!!!!!

Wat een sneeuw zeg de afgelopen dagen!!!
We zijn afgelopen weekend naar Luxemburg geweest!!
De heenweg was nog redelijk te rijden, en in Luxemburg lag zelfs helemaal geen sneeuw.
Zaterdag had het wel wat gesneeuwd en het was echt ijskoud!! Een eerste indruk van Luxemburg:





Zondag op tijd weer weg gegaan uit Luxemburg met het idee op de terugweg te gaan winkelen in Maastricht.
Alleen zat dat er helaas niet in...
We zijn zo ontzettend lang onderweg geweest dat we maar gewoon doorgereden zijn. Het bleef ook maar sneeuwen onderweg. In Belgie werd er niks aan de snelweg gedaan en deze zag er dan ook zo uit:




Gelukkig zijn we na 8 uur rijden toch veilig thuis gekomen.
Vandaag had ik gelukkig nog een dag vrij en zijn we lekker naar buiten geweest om wat foto's te maken!




En de katten in de sneeuw op het balkon:




En op dit moment sneeuwt het weer flink.... helaas zal ik er morgen toch doorheen moeten om op mijn werk te komen... ben benieuwd of er een beetje door te komen is en of ik ├╝berhaupt wel van de parkeerplaats af kom!
Maar zometeen ga ik eerst nog een workshop doen bij een bloemenwinkel hier in de buurt!

Groetjes Astrid

Geen opmerkingen: