vrijdag 2 april 2010

Van alles en nog wat!

De afgelopen 2 weken ben ik lekker aan het freubelen geweest.
Van kaartjes tot lay outs en kadodoosjes!
Vandaag even de tijd genomen om alle foto's op de computer te zetten en hier te plaatsen!

Om te beginnen de kadodoosjes! Ze zijn gevuld met paaseitjes, de eerste was voor mn moeder en de tweede voor mn schoonvader (de eitjes heb ik er daar pas later in gestopt). Het idee komt uit de Cards Only.


Ik heb ook flink wat pagina's gemaakt voor het album van Zweden van afgelopen jaar.





En dan ook nog een leuk kaartje gemaakt voor de kaartjes voorraad!


Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

4 opmerkingen:

sam zei

mooie pagina's en erg leuk kaartje!

Arina zei

mooie kaartjes en leuke doosjes heb je gemaakt
ik ben ook maar even volger geworden
zou het leuk vinden als je eens een kijkje bij mij komt nemen

groetjes arina
http://arinaskaartenhoekje.blogspot.com/

Corrie zei

Hele mooie dingen heb je gemaakt.
Leuk die kaartjes en doosjes.

groetjes Corrie

simone zei

leuke dingen heb je gemaakt, maar vooral die kaart die is gaaf