vrijdag 14 mei 2010

DCL # 44 en nog een paar verjaardagskaartjes

Gisteren was mn moeder jarig.
Met de sketch van DCL heb ik deze kaart gemaakt voor haar gemaakt.
Helaas zijn de foto's niet helemaal scherp....




Verder had ik ook dit kaartje voor haar gemaakt:





Bij de forumdag van het SA-forum hadden we dit tasje gekregen, ik heb het verder afgemaakt en er een cd in gedaan als kadootje:


Ook nog een verjaardagskaartje gemaakt, geinspireerd door de Cards Only. Ik had er nog 1 gemaakt, maar daar heb ik geen foto van genomen....


Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

5 opmerkingen:

rosalien zei

Wat een leuke kaarten/projecten heb je gemaakt. :)) Geweldig!
Leuk dat je weer mee doet. :)

Groetjes Rosalien

Sandra zei

wauw wat ben je lekker crea bea zeg, je creaties zijn geweldig geworden
fijn weekend
groetjes sandra

miriam zei

Wat een mooie dingen allemaal wat je gemaakt hebt.

bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes miriam

Ellen zei

Zozo, jij bent druk geweest!
Mooie dingen heb je gemaakt. Je Kaart voor DCL is erg origineel. Leuke kleuren heb je gebruikt.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Yvonne zei

Mooie dingen heb je gemaakt.
Ik vind je blauwe kaart heel mooi.

Groetjes Yvonne