woensdag 21 juli 2010

Challengeboekje en een verjaardagskaart

Afgelopen zaterdag vierde een vriendin van me haar verjaardag. Aangezien ze ook scrapt moest er natuurlijk wel een origineel kadootje bedacht worden!
In de Cards Only had ik het idee van een challengeboekje zien staan.
In elk envelopje zit een challenge en een kadootje.

Verder heb ik gisteren een verjaardagskaartje gemaakt.
Ik heb daarbij gebruik gemaakt van challenge # 7 van op de blog van alles met en over kleuren met derwents
De opdracht was: maak een ronde kaart met als hoofdkleuren roze en groen.

Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes Astrid

3 opmerkingen:

Thea zei

Ziet er goed uit, Astrid..je kaart en boekje zijn prachtig geworden.

Leuke foto aan de bovenkant van je blog...

Bedankt voor je deelname

Groetjes Thea

Sandra zei

wauw dat ziet er allemaal heel mooi uit zeg, geweldig

groetjes sandra

Marijke zei

hey heel leuk boekje heb je gemaakt, al begrijp ik nog niet helemaal de bedoeling (ben beetje blond)