donderdag 15 juli 2010

Een kaartje en een heleboel magnolia stempels!

Van de week heb ik dit kaartje voor een tante gemaakt die jarig is geweest.
Het stempeltje heb ik in Noorwegen gekocht toen we daar een paar weken terug waren.

Dan kreeg ik gisteren nog een hele leuke verrassing!
Een nicht van mn moeder had laten weten dat ze wat magnoliastempels had die ze niet meer gebruikte...
Wat blijkt.... krijg ik gewoon bijna 30!!! stempels van haar! Echt helemaal te gek! Ik ben er zo superblij mee!
Dit zijn de stempels
Er zijn ook nog ongeveer 10 stempels met attributen waar ze op kunnen zitten zoals stoeltjes, muurtjes en hekjes.
Dus ik hoef me niet te vervelend de komende tijd!

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

3 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig woow ! Liefs joyce

Sandra zei

wauw wat ontzettend veel stempeltjes heb je gekregen zeg geweldig en je kaartje is ook heel mooi geworden
groetjes sandra

Janny zei

Hé Astrid veel plezier er mee en ik heb weer meer ruimte voor iets nieuws toch !!!
ben benieuwd naar je creaties.

Doei Janny

p.s het stempeltje uit Noorwegen is ook erg leuk !!