maandag 30 augustus 2010

Heel veel nieuwe freubels!!

De afgelopen week flink aan het freubelen geweest!
Voor de verjaardag van mn vader heb ik een canvas gemaakt en een mini albumpje van de volkstuin. 
Ik kan het nu eindelijk laten zien wat gisteren was hij jarig!
Dit is het canvasje, ik heb de foto aan de achterkant verwerkt. Dit idee heb ik pas op een blog van iemand gezien en vond ik wel erg leuk!

Verder heb ik een aantal kaartjes gemaakt. Het bovenste kaartje is ook voor mn vader, mn moeder heeft hem een zonnewijzer gegeven, vandaar het plaatje op de kaart.


Van onze volkstuin heb ik dit minialbumpje gemaakt ( Ook voor mn vader)




Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

Sandra zei

zo jij bent lekker op dreef , wat ziet het er allemaal prachtig uit,
groetjes sandra

Milnie zei

jeetje wat een mooie dingen heb je allemaal gemaakt Astrid!

Henriƫtte zei

Gave canvas heb je gemaakt, helemaal toppie met die waterput erbij. Het tuinboekje voor je vader is ook super, zal hij vast blij mee zijn. En wat een leuk kaarten zijn dat, je bent flinkt bezig geweest. Fijn, dat je dat allemaal met ons wilt delen!!

Rieni zei

je hebt prachtige dingen gemaakt, en dat met de omgekeerde canvas ga ik proberen te onthouden

Angelique zei

wat een mooi canvas heb je gemaakt Astrid, heel erg leuk ook om het om te draaien, zo creeer je mooi diepte, gaaf hoor

gr Angelique

Yvonne zei

Mooie dingen heb je gemaakt maar je canvas vind ik wel heel erg leuk.
Groetjes Yvonne.

Martine zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt Astrid! Je hebt absoluut niet stil gezeten! Leuk hoor. Groetjes, Martine

Chantal zei

Super mooi canvasje en mini bummetje. Hoe vond je vader het? En wat een grote bonen zeg!! wow.