vrijdag 22 oktober 2010

DCL #66 en nog 2 kaartjes

Vorige week kon ik helaas niet mee doen met de uitdaging van DCL omdat we op vakantie waren.
Maar deze week heb ik hem weer wel gemaakt!
Dit is mijn uitwerking geworden van DCL #66, een echte mannenkaart!
Ik vind mannenkaarten altijd erg lastig om te maken, maar een sketch maakt het toch altijd een stuk makkelijker!

Verder heb ik deze week (helaas) ook nog een condoleancekaartje gemaakt
 En een beterschapskaartje

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een mooie stoere mannenkaart Astrid!
Leuk dat je weer meegedaan hebt bij DCL.

Groetjes Ellen

Sandra zei

hele mooie kaartjes heb je gemaakt
groetjes sandra

Peggy zei

Een heel mooie mannenkaart.
Heel leuk

Groetjes Peggy ;-)

Monique/bloem zei

Wat een mooie kaarten zeg! Ik ben weg van die mannenkaart, dat is inderdaad altijd erg moeilijk maar deze is perfect!
Ook je condoleance kaart vind ik mooi!

Henriƫtte zei

Wat een leuke stoere mannenkaart Astrid en de andere twee kaartjes zijn ook erg mooi

Margot zei

gaaf die mannenkaart met 60! binnenkort wordt mijn vader 60, dus dit is mooie inspiratie :)