zondag 3 juli 2011

DCL #97 en Scrapdelight challenge #05

Van het weekend heb ik weer een kaartje gemaakt!
Hij doet mee met DCL #97, waar de uitdaging is om een Diaperfoldpouch te maken.
En hij doet ook mee met Challenge #05 van Scrapdelight waar je je laat inspireren door onderstaande kleuren.


Dit is hem geworden (op het labeltje staat: 'Fijne dag')

En dan nog even iets heel leuks! Met mijn vorige kaartje ben ik in de top 3 van DCL gekomen van afgelopen week! Ik heb niet gewonnen, maar ben er wel helemaal trots op! :)
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

10 opmerkingen:

Irm zei

Ik vind 'm prachtig! Mooi gemaakt hoor en een leuke kleurenkeuze!
En wat super dat je in de top 3 zat! Ga zo door!!!
Groetjes, Irm

Anja (scrappie) zei

Gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en dit is ook weer een beauty leuk dat je de diaperfold op een kaart hebt verwerkt.

Johanna zei

Heel erg leuk! Groetjes, Johanna

Angèle zei

Zo leuk en creatief verwerkt op dit prachtige kaartje. Nogmaals gefeliciteerd en hartelijk dank dat je weer met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Lotte zei

Heel erg leuk gemaakt zeg. Super om hem op een kaart te gebruiken.
Lieve groetjes, Lotte

José zei

Wat een leuk idee om het zakje op een kaart te maken! Daar had ik nog geen seconde aan gedacht. Erg mooi geworden met dat schattige stempeltje, de kleuren en de vlinder.
groetjes, jose

miriam zei

Nog gefeliciteerd en deze heb je ook weer mooi gemaakt .Leuk hoe je het op je kaart heb verwerkt

Leuk dat je weer meedoet met DCL ,bedankt voor je deelname
gr miriam

C@ro zei

Wat een leuk idee dat je 'm op een kaart hebt verwerkt!!

Aya zei

Hoi Astrid,

Wat een prachtig kaartje weer, nog gefeliciteerd met je 3e plaats hartstikke goed!!

Groetjes Aya

rosalien zei

Haha...ik moest even zoeken naar de diaperfold maar ik zie dat je hem op de kaart verwerkt hebt. :)) Leuk gedaan, op dat idee was ik nog niet gekomen.:) En nog gefeliciteerd met de Top 3 ;)
Bedankt weer voor het meedoen, :)

Groetjes Rosalien