zaterdag 6 augustus 2011

Van harte!

Voor het eerste kaartje dat ik vandaag gemaakt heb, heb ik gebruik gemaakt van de cardkit van doe a ding en natuurlijk mijn nieuwe magnolia stempel, yoga tilda!
De vorm van het kaartje kwam ik tegen bij Monique, ik vond het er zo leuk uit zien dat ik er ook een kaartje mee heb gemaakt!

Het tweede kaartje dat ik gemaakt heb komt uit de Cards van april. Het is voor een vriendin die zwanger is van haar eerste kindje.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

Karin zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die met het sokje vind ik erg schattig en het model van het magnoliaatje is ook erg leuk.

Karin zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die met het sokje vind ik erg schattig en het model van het magnoliaatje is ook erg leuk.

Karin zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die met het sokje vind ik erg schattig en het model van het magnoliaatje is ook erg leuk.

Karin zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die met het sokje vind ik erg schattig en het model van het magnoliaatje is ook erg leuk.

miriam zei

Wat een leuke kaartjes
gr miriam

Ans zei

Heel erg mooi,deze vorm van de easelkaart kom je veel tegen. Vindt deze uitvoering heel mooi.

Liefs Ans