dinsdag 1 mei 2012

Veel geluk!

Dit weekend ben ik aan de slag gegaan met Twinkling H2O's om m'n afdrukjes mee in te kleuren. Nadat ik het vorige week bij iemand uitgeprobeerd had, heb ik zelf wat kleurtjes besteld. Wat is dat leuk om te doen! Je krijgt een hele mooie glans over de afdrukjes heen, alleen dat is op de foto helaas niet te zien. 


Deze kaartjes heb ik schaamteloos van iemand gekopieerd, heb alleen geen idee meer van wie, want ik ben vergeten de link op te slaan....


Bedankt voor het kijken!
Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, Astrid, ze zijn allemaal even mooi! Super schattig die vlindertjes!

Monique/bloem zei

Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt zeg! Jammer altijd dat je de mooie effecten niet kunt zien op de foto, maar het ziet er zo al prachtig uit!
Die onderste kaartjes vind ik ook helemaal geweldig, die ga ik ook liften denk ik!!

nicolet zei

Alle vier zijn het geweldige kaarten!!
Groetjes Nicolet

miriam zei

mooie leuke kaartjes
gr miriam

Janny zei

Wat een mooie kaarten zeg, super liefs Janny

Cora Hoekstra zei

Die vlinderkaartjes zijn mooi!!!