maandag 12 november 2012

Challenge #67 Marianne Design

Bij Marianne Design is de uitdaging om een langwerpige kerstkaart te maken.
Dit is mijn uitwerking.

Voor het papier heb ik gebruik gemaakt van het blokje Scandinavian Winter.
Verder een stempel van Don & Daisy. En wat verschillende stansjes van Marianne Design, zoals de kerstboom, het hartje en de sneeuwster. Die laatste heb ik uit kurk gestanst. Aan het hartje hangt een bedeltje van een sneeuwman.
De kaart heb ik afgemaakt met een randje sneeuw.


Bedankt voor het kijken.
Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

Anita zei

Een prachtige kaart Astrid.
Leuk dat je met onze challenge meedoet.

Gr. Anita
MDblog

Miranda zei

Ik vind hem lief! Leuk plaatje, matcht goed bij het papier.

Wybrich zei

Leuke kaart Astrid!

Bedankt voor het meedoen met de challenge!
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.

jolanda creatief bijtje zei

knap werk
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers

dt challengeblog md

Thea zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Astrid en gezellig dat je meedoet met de challenge bij MD.

Gr.Thea
DT Challengeblog MD.

Boukje zei

Mooi geworden, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
groetjes Boukje.

Karin zei

Wat een leuk kaartje Astrid! Leuk gedaan met die envelop op de achtergrond. Gr. Karin

Je@net zei

Wat leuk geworden, Astrid!!

mieke zei

Mooie kaart, leuke manier om de kerstster te gebruiken.
Bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

3dnadia zei

Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD Challenge

Groetjes Nadia

Yvonne zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

simone zei

wat een mooi vrolijk kerstkaartje, maar het is ook wel erg mooi papier.
Groetjes Simone

Margot zei

dat is een leuk model, ik gebruik vaak het formaat 11x15 voor een kaart, maar het is af en toe best leuk om eens af te wijken!